2011-07-30

アイリスチームパーティーin 石巻!Iris relief party bash in Ishinomaki!

昨日は気仙沼の渡波小学校の校庭でアイリスチーム企画のパーティーをしました!!!

焼きそば500食以上、わたあめ、かき氷、ゲーム、景品、空気を入れて中に入って遊べるお城、金魚すくい、ネイル、フェイスペインティング。。。などなどもりだくさん!
そして、アイリスチームによる劇と短いゴスペルメッセージもありました。
たくさんの方々とお話をし、祈り、イエスさまを心に迎える人もいました。

The Iris relief team organized a big party at a shelter (elementary school) in Ishinomaki!!

500+ portions of yakisoba (fried noodles), cotton candy, shaved ice, games and prizes, bouncy castle (so much fun!!), nail painting, face painting... and of course prayed and prophecied to many.

The team did a skit with a short gospel message too. We met many precious people...


たくさんの笑顔と涙と笑い声で校庭がいっぱいになりました!出会った方々にまた会いに行きます! ... and we are going to go see them again soon!

No comments:

Post a Comment